Syrrans naglar inför Afrikaresan

2012-04-01 @ 22:10:20

Min syster var här idag och jag målade hennes naglar. Hon åker till Afrika med sin man om någon dag. Dom ska hälsa på sin dotter som bor där.

Vi hade inte träffats på jättelänge, så det var riktigt kul att ses. Och det tar ju en bra stund att måla nageldesigner, så vi hann prata jättemycket!

Ändå känns det som att vi inte ens hann med att säga hälften av vad vi hade att säga...

Men så här blev iaf hennes naglar:






Det är snart påsk, men för mig var det lite julafton idag. Syrran hade en liten goodybag med till mig.



En nagelolja "Nagelgodis" till mina sköra naglar.


Nailart stripers från Kiss i fina färger.


En hand(och fot)kräm som verkar jättebra för mina torra händer.


Rhinestones, mallar, filar mm.


Som sagt, som julafton!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback