Safari naglar

2012-03-05 @ 08:04:11
Min ena syster ska åka till Tanzania snart, och hon vill ha riktigt snygga naglar med inspiration från Afrika när hon åker!

Så jag har gjort några designer att välja mellan.



Först Tanzanias flagga (ursäkta den dåliga bilden).
Den kan man ha på tex tummen.




Sedan har vi lite "african inspired tribals". Färgerna går naturligtvis att ändra.




Sist kommer Safari naglarna. Den första föreställer solnedgång på savannen och den andra är en blandning av tigerränder och girafffläckar.




Och här en bild på alla fem tillsammans.

Jag har på gång fler designer med inspiration från Afrika. Skulle tro att jag lägger upp dom imorgon.

Kommentarer
Postat av: Valentina

solnedgången på savannen va sjukt snygga! kram

2012-03-05 @ 09:44:24
URL: http://valentinaberglund.blogg.se/
Postat av: Elin

Häftiga! =)

2012-03-05 @ 11:57:25
URL: http://pissruska.blogg.se/
Postat av: Ewa

Jättesnygga!!!! <3 Gillar den gula tribal-nageln riktigt mycket! Och solnedgången e oxå skitsnygg... alla e fina på sitt sätt.... du får nog göra dessa på mig någon dag! ;-)

Puss o kram!

2012-03-05 @ 14:31:58
Postat av: Poa Westergren

Så jäkla snygga!!!!!

2012-03-05 @ 14:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback