Shopping!!

2012-03-01 @ 20:25:10

Idag har jag varit och handlat lite.

Mina naglar har varit katastrofala sedan årsskiftet. Vad jag än har gjort så har inget hjälpt. 
Så blev jag rekommenderad Start to Finish från OPI och tänkte: Why not?!

Den ska fungera som base coat, stärkare och top coat. Och så är den formaldehyd-fri. Tydligen kan naglarna bli väldigt torra och svaga när man använder nagelstärkare och lack som innehåller formaldehyd.

Jag såg nu när jag var på Kicks att Depends nya lack är formaldehyd-fria. Vet inte om de har varit det tidigare.

Nu tänkte jag iaf prova OPI´s Start to Finish i en månad och se om den funkar.



Så här ser min nagelstatus ut idag.
Jag kommer att uppdatera varje vecka och visa resultatet.






Jag köpte även en liten burk med body butter från H&M. Jag valde den med vaniljdoft eftersom jag älskar vanilj.



Mina nagelband är väldigt torra och väderbitna, så jag ska försöka få dom fina med denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback