Var handlar jag mina nail art prylar?

2012-03-12 @ 23:48:09
En läsare har undrat var jag handlar mina grejor.

Jag köper lack i butiker som Kicks, H&M osv.
Glitterlack i olika varianter kan man även hitta i små utländska butiker.

Mina penslar köper jag på Panduro Hobby, men de smalaste penslarna har jag köpt på Hobbex.

Det finns massor av prylar att köpa i webb-butiker. Det är bara till att googla.
På Tradera kan man hitta en hel del, och jag har hört att E-Bay också är ett bra ställe att handla på.

Ica Maxi har ett ganska bra sortiment med både lack och rhinestones.

Men åter igen, Kicks har väldigt mycket prylar.

Hoppas detta hjälpte, annars fråga igen.  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback