Nya lack

2012-05-22 @ 09:53:08
Jag har köpt två nya lack som jag gillar skarpt!




Wet n wild - E435G Sparked




Wet n wild - E467 Night prowl




Sparked har jag använt i en design som är inspirerad av Love4nails. Jag har dock förenklat designen.






Även min svägerska njuter just nu av det nya lacket.

Ett extra grattis till S som har varit nagelbitare i HELA sitt liv, men har nu fina uppbyggda naglar!!!



Night prowl har jag inte använt än, men kommer att bära det till helgen när vi ska heja på Loreen i Baku!!
Det är iaf väldigt snarlikt ett lack jag köpte för några veckor sedan,  Black sparkle 447 från Gallery Colours.


Det syns kanske lite dåligt på bilden, men till vänster är det Night prowl, svart med rosa glitter.
Till höger är det Black sparkle, svart med rött glitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback